Засоби вираження емотивності в американській комерційній журнальній рекламі : статичний і динамічний аспекти

Романюк, С. К. (2013) Засоби вираження емотивності в американській комерційній журнальній рекламі : статичний і динамічний аспекти. Наукові записки. Серія “Філологічні науки” (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя). – Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, Кн. 4.

[img]
Preview
Text
Download (443kB) | Preview
Item Type: Article
Subjects: P Language and Literature > P Philology. Linguistics
P Language and Literature > PE English
Divisions: Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of English Philology and Translation
Depositing User: Dmytro D Y Bilinsky
Date Deposited: 18 Feb 2015 12:08
Last Modified: 18 Feb 2015 12:08
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15679

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics