Прихований конструктивізм підручника «Геометрія»

Ленчук, І. Г. (2013) Прихований конструктивізм підручника «Геометрія». Дидактика математики: проблеми і дослідження : міжнародний збірник наукових робіт (40).

[img]
Перегляд
Text
Download (1MB) | Перегляд

Опис

Обгрунтовується нагальна потреба навчання геометрії на основі конструктивного підходу. Конструктивно-генетичний метод «підсилює» геометричний зміст пропозицій. Продемонстровано прикладами наявність у підручниках прихованих проявів конструктивізму. Наголошується на варіативності можливих методів розв'язання геометричних задач.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: конструктивізм. наочне представлення. діяльнісна візуалізація. графічний (графоаналітичний) методи.
Теми: Q Наука > Q Наука (Загальне)
Підрозділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра алгебри та геометрії
Користувач, що депонує: О. М. Федьович
Дата внесення: 19 Лют 2015 09:44
Останні зміни: 03 Жов 2016 11:16
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15697

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу