Лісневська О. С. (2007) Інтеграція уроків математики та трудового навчання як засіб розвитку творчого мислення та просторової уяви молодших школярів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (31). С. 125–127.
Preview
07losums.pdf
Завантажити (156kB) | Preview
Анотація
У статті розглядаються деякі види роботи на уроках математики та трудового навчання, які допомагають розвинути просторову уяву, творче мислення в молодших школярів, сприяють розвитку їх інтелектуальних математичних здібностей, підвищують зацікавленість дітей у вивченні математики, вчать порівнювати, аналізувати, співставляти, виділяти головне.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти Q Наука > QA Математика |
Користувач: | Л.М. Веселовська |
Дата подачі: | 08 Груд 2008 12:33 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 16:06 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1570 |