Структурна та мовна організація сучасної друкованої реклами

Русецька, О. Б. (2014) Структурна та мовна організація сучасної друкованої реклами. Український інформаційний простір: Науковий журнал Інституту журналістики і міжнародних відносин КНУКіМ/гол. ред. М. С. Тимошик. (2). pp. 306-311.

[img]
Preview
Text
Download (331kB) | Preview

Abstract

У статті розглядаються питання мовних та структурних особливостей рекламних текстів у друкованих ЗМІ. Автор дослідив їх дотримання та зробив аналіз рекламних текстів у їх відповідності

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: реклама, рекламний текст, AIDA, стилістика рекламних текстів, структура реклами
Subjects: P Language and Literature > P Philology. Linguistics
Divisions: Educational and Research Institute of Philology and Journalism > Department of Journalism, Advertising and PR
Depositing User: Кароліна Сергіївна Василенко
Date Deposited: 25 Feb 2015 13:58
Last Modified: 07 Mar 2016 01:02
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15804

Actions (login required)

View Item View Item