Дидактичні моделі в проектуванні кредитно модульної технології на рівні викладача

Спірін, О. М. (2007) Дидактичні моделі в проектуванні кредитно модульної технології на рівні викладача. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (34). pp. 85-90.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (164kB) | Preview

Abstract

У статті розглянуто проектування технології навчання як окремого виду професійної діяльності викладача вищого закладу освіти. Визначені напрями роботи викладача щодо дидактичного описання кредитно-модульної системи навчання майбутніх фахівців. Досліджено особливості загальної дидактичної й організаційно-дидактичної моделей для розробки проекту нової технології навчання. Розглянуто основні компоненти дидактичних моделей фахівця, дисципліни, студента, викладача та моделі організації навчального процесу.

Item Type: Article
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education
Divisions: Faculty of Physics and Mathematics > Department of Computer Science and Information Technology
Depositing User: Т.О. Книш
Date Deposited: 25 Nov 2008 09:51
Last Modified: 14 Aug 2015 16:10
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1584

Actions (login required)

View Item View Item