Лексичний склад рекламних текстів з погляду походження та сфери вживання

Яценко, С. А., Зоря, Анна (2011) Лексичний склад рекламних текстів з погляду походження та сфери вживання. Студентські лінгвістичні студії (2). pp. 73-80.

[img]
Preview
Text
Download (201kB) | Preview

Abstract

У статті проаналізовано лексику рекламних текстів з погляду походження та сфери вживання, запозичення та їх основні ознаки, а також з’ясовано семантику запозиченої лексики

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: семантика, запозичена лексика, рекламний текст, лексичний склад, рекламна лексика
Subjects: P Language and Literature > PG Slavic, Baltic, Albanian languages and literature > Ukrainian
Divisions: Educational and Research Institute of Philology and Journalism > Department of Ukrainian language and methods of its teaching
Depositing User: lab Zhanna Gan'ko
Date Deposited: 26 Feb 2015 12:02
Last Modified: 26 Feb 2015 12:02
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15854

Actions (login required)

View Item View Item