Математична підготовка студентів у контексті початкової дизайн-освіти

Орел, Л. О. (2007) Математична підготовка студентів у контексті початкової дизайн-освіти. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (31). с. 134-136. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (116kB) | Перегляд

Опис

У статті розглядається математична підготовка студентів – майбутніх учителів початкових класів – у контексті початкової дизайн-освіти, аналізується застосування певних математичних понять у дизайнерській діяльності, зазначається, що вивчення математики сприяє естетичному розвитку студентів, гармонізує їх мислення, почуття, бачення світу, що в комплексі допомагає готувати їх до впровадження дизайн-освіти.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Q Наука > QA Математика
Підрозділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра математичного аналізу, бізнес-аналізу та статистики
Користувач, що депонує: Л.М. Веселовська
Дата внесення: 25 Лист 2008 09:51
Останні зміни: 21 Вер 2016 10:08
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1587

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу