Пріоритетність використання алгоритмізованих навчально-ігрових засобів теоретичної підготовки юних фехтувальників

Задорожна, О. Р. (2014) Пріоритетність використання алгоритмізованих навчально-ігрових засобів теоретичної підготовки юних фехтувальників. Фізичне виховання та спорт у контексті держної програми розвитку фізичної культури В Україні: досвід, проблеми, перспективи. pp. 27-29. ISSN УДК 796.011

[img]
Preview
Text
Download (544kB) | Preview

Abstract

Визначено ефективність алгоритмізованих навчально-ігрових засобів теоретичної підготовки при вивченні матеріалу за окремими інформаційними блоками на етапі попередньої базової підготовки у фехтуванні упродовж макроциклу. Встановлено, що універсальними навчально-ігровими засобами теоретичної підготовки є тренажер «ТТТ» та «Асоціації».

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: теоретична підготовка, фехтування, алгоритмізовані засоби.
Subjects: L Education > L Education (General)
Divisions: Faculty of Physical Education and Sport > Department of Theoretical and Methodological Foundations of Physical Education and Sport
Depositing User: Unnamed user with email kaf.fiz.vyh@gmail.com
Date Deposited: 27 Feb 2015 13:44
Last Modified: 27 Feb 2015 13:44
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15916

Actions (login required)

View Item View Item