Людина у філософсько-педагогічних концепціях Великої французької буржуазної революції 1789-1794 рр.

Харченко, Т. Г. (2007) Людина у філософсько-педагогічних концепціях Великої французької буржуазної революції 1789-1794 рр. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (34). pp. 91-97.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (158kB) | Preview

Abstract

У статті зроблено спробу дослідити, якими були філософсько-педагогічні погляди на людину та її місце в педагогічному процесі під час Великої французької буржуазної революції 1789-1794 рр. Доведено, що людина виступає одночасно об’єктом і суб’єктом. Її об’єктність обумовлена природним походженням, а суб’єктність – унікальною природною організацією.

Item Type: Article
Subjects: B Philosophy. Psychology. Religion > B Philosophy (General)
Depositing User: Т.О. Книш
Date Deposited: 25 Nov 2008 09:49
Last Modified: 14 Aug 2015 16:13
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1594

Actions (login required)

View Item View Item