Особистісна зрілість майбутнього вчителя початкових класів як показник рівня розвитку його професійної самосвідомості

Стахова, О. О. (2014) Особистісна зрілість майбутнього вчителя початкових класів як показник рівня розвитку його професійної самосвідомості. Гуманітарний вісник Державного вищого навчального закладу "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет ім. Григорія Сковороди" Гармонізація розвитку вищої школи в умовах Болонського процесу, 6 (35). pp. 378-384. ISSN 996-8743-01-6

[img]
Preview
Text
Download (983kB) | Preview

Abstract

Стаття присвячена вивченню взаємозв’язку особистісної зрілості майбутнього педагога початкової ланки шкільної освіти та його професійної Я-підструктури. На основі проведеного експериментального дослідження встановлено, що особистісна зрілість студентів-майбутніх учителів 1 – 4-х класів виступає психологічним механізмом розвитку їх професійної самосвідомості.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: професійна самосвідомість, особистісна зрілість, мотивація досягнення, Я-концепція, почуття громадянського обов’язку, життєва установка, здатність до психологічної близькості з іншими людьми.
Subjects: B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology
Divisions: Faculty of Socio-Psychological > Department of General, Developmental and Educational Psychology
Depositing User: лаборант Наталія Баргілевич
Date Deposited: 03 Mar 2015 12:29
Last Modified: 03 Mar 2015 12:29
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16046

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics