Горобець, С. М. (2014) Формування саморегулятивно-рефлексивного компонента професійної компетентності засобами комп'ютерно орієнтованих технологій навчання. Науковий вісник Ужгородського національного університету (34). с. 61-64.
|
Text
Download (594kB) | Перегляд |
Опис
Актуальним завданням та необхідною умовою успішного формування компетентного фахівця є спрямованість навчального процесу на комплексний розвиток особистості. В статті запропоновані показники та рівні сформованості саморегулятивно-рефлексивного компонента професійної компетентності майбутніх фахівців. Надані рекомендації щодо використання комп'ютерно орієнтованих технологій навчання для сприяння формуванню зазначеного компонента. Розроблено тематичний зміст факультативного курсу: запропоновані форми, методи і засоби навчання.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | професійна компетентність, комп’ютерно орієнтовані технології навчання |
Теми: | Q Наука > QA Математика > QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика Q Наука > QA Математика > QA76 Комп'ютерне програмне забезпечення |
Підрозділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій |
Користувач, що депонує: | Марія Олександрівна Ігнатюк |
Дата внесення: | 03 Бер 2015 12:34 |
Останні зміни: | 01 Вер 2015 15:47 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16055 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |