Горобець, С. М. (2014) Формування саморегулятивно-рефлексивного компонента професійної компетентності засобами комп'ютерно орієнтованих технологій навчання. Науковий вісник Ужгородського національного університету (34). pp. 61-64.
|
Text
Download (594kB) | Preview |
Abstract
Актуальним завданням та необхідною умовою успішного формування компетентного фахівця є спрямованість навчального процесу на комплексний розвиток особистості. В статті запропоновані показники та рівні сформованості саморегулятивно-рефлексивного компонента професійної компетентності майбутніх фахівців. Надані рекомендації щодо використання комп'ютерно орієнтованих технологій навчання для сприяння формуванню зазначеного компонента. Розроблено тематичний зміст факультативного курсу: запропоновані форми, методи і засоби навчання.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | професійна компетентність, комп’ютерно орієнтовані технології навчання |
Subjects: | Q Science > QA Mathematics > QA75 Electronic computers. Computer science Q Science > QA Mathematics > QA76 Computer software |
Divisions: | Faculty of Physics and Mathematics > Department of Computer Science and Information Technology |
Depositing User: | Марія Олександрівна Ігнатюк |
Date Deposited: | 03 Mar 2015 12:34 |
Last Modified: | 01 Sep 2015 15:47 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16055 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |