Контент-аналіз понятійного змісту цільового компонента навчання іноземних мов

Литньова, Т. В. (2007) Контент-аналіз понятійного змісту цільового компонента навчання іноземних мов. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (33). pp. 80-84. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (124kB) | Preview

Abstract

У статті здійснюється контент-аналіз дефініцій термінів "ціль", "задача" у методичній літературі та програмах з іноземних мов для середніх шкіл з метою розмежування суміжних понять. Аналіз ґрунтується на конкретно-історичному підході. Розкривається зміст цілей навчання іноземних мов відповідно до проекту державного освітнього стандарту.

Item Type: Article
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Divisions: Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of Foreign Languages and Modern Teaching Techniques
Depositing User: А.В. Крисан
Date Deposited: 18 Nov 2008 10:50
Last Modified: 22 Aug 2015 12:21
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1606

Actions (login required)

View Item View Item