Толерантність у системі ціннісно-цільових пріоритетів педагогічної освіти: полікультурний аспект

Якса, Н. В. (2007) Толерантність у системі ціннісно-цільових пріоритетів педагогічної освіти: полікультурний аспект. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (34). pp. 102-105.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (119kB) | Preview

Abstract

У статті розглянуто особливості підготовки майбутніх учителів до толерантної взаємодії суб’єктів освітнього процесу як умови гармонійного функціонування полікультурного соціуму. Визначається, що внутрішнім продуктом цієї підготовки є етнічна толерантність як цілісна багатокомпонентна освіта.

Item Type: Article
Subjects: L Education > L Education (General)
Depositing User: Т.О. Книш
Date Deposited: 25 Nov 2008 09:43
Last Modified: 14 Aug 2015 16:18
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1612

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics