Актуалізація суб’єктної позиції учасників освітнього процесу інноваційних навчальних закладів як передумова розвитку аксіологічної сфери

Левківська, К. В. (2014) Актуалізація суб’єктної позиції учасників освітнього процесу інноваційних навчальних закладів як передумова розвитку аксіологічної сфери. Психологічні та педагогічні науки у ХХІ столітті: перспективні та пріоритетні напрямки досліджень : збірник тез наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції. pp. 7-10.

[img]
Preview
Text
Download (217kB) | Preview
Item Type: Article
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education > LB1603 Secondary Education. High schools
Divisions: Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of Foreign Languages and Modern Teaching Techniques
Depositing User: Л.П. Макарчук
Date Deposited: 05 Mar 2015 19:58
Last Modified: 05 Mar 2015 19:58
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16165

Actions (login required)

View Item View Item