Комунікативні стратегії і тактики впливу в німецькому політичному дискурсі (на матеріалі слоганів політичної реклами)

Ковальова, Т. П. (2013) Комунікативні стратегії і тактики впливу в німецькому політичному дискурсі (на матеріалі слоганів політичної реклами). Мовні і концептуальні картини світу: зб. наук. праць, 2 (43). pp. 197-204.

[img]
Preview
Text
Download (381kB) | Preview

Abstract

У статті досліджуються комунікативні стратегії і тактики, що реалізуються в слоганах німецької політичної реклами для здійснення прихованого впливу на реципієнта з метою спонукання його до політичного вибору на користь адресанта. Аналізуються вербальні засоби експлікації прихованого впливу.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: політичний дискурс, політична реклама, політичний слоган, прихований вплив, маніпуляція, комунікативні стратегії
Subjects: P Language and Literature > P Philology. Linguistics
P Language and Literature > PD Germanic languages
Divisions: Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of Germanic Philology and Foreign Literature
Depositing User: лаборант Ю.Л. Марчук
Date Deposited: 06 Mar 2015 12:21
Last Modified: 06 Mar 2015 12:21
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16169

Actions (login required)

View Item View Item