Етапи розвитку концепцій морального виховання у педагогіці США (60 ті роки ХХ – початок ХХІ ст.)

Довгань, Л. І. (2007) Етапи розвитку концепцій морального виховання у педагогіці США (60 ті роки ХХ – початок ХХІ ст.). ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (34). pp. 106-110.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (143kB) | Preview

Abstract

У статті визначено та проаналізовано етапи й тенденції розвитку концепцій морального виховання особистості в сучасній педагогічній науці США у період із 60-х років ХХ до початку ХХІ століття в контексті соціальних, політичних та економічних трансформацій суспільства.

Item Type: Article
Subjects: L Education > LA History of education
L Education > LD Individual institutions (United States)
Depositing User: Т.О. Книш
Date Deposited: 18 Nov 2008 10:48
Last Modified: 14 Aug 2015 16:20
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1617

Actions (login required)

View Item View Item