Довгань, Л. І. (2007) Етапи розвитку концепцій морального виховання у педагогіці США (60 ті роки ХХ – початок ХХІ ст.). ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (34). pp. 106-110.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (143kB) | Preview |
Abstract
У статті визначено та проаналізовано етапи й тенденції розвитку концепцій морального виховання особистості в сучасній педагогічній науці США у період із 60-х років ХХ до початку ХХІ століття в контексті соціальних, політичних та економічних трансформацій суспільства.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Education > LA History of education L Education > LD Individual institutions (United States) |
Depositing User: | Т.О. Книш |
Date Deposited: | 18 Nov 2008 10:48 |
Last Modified: | 14 Aug 2015 16:20 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1617 |
Actions (login required)
View Item |