Профілактична діяльність вихователя дошкільного навчального закладу в подоланні соціальної невпевненості дітей дошкільного віку

Тарнавська, Н. П. (2015) Профілактична діяльність вихователя дошкільного навчального закладу в подоланні соціальної невпевненості дітей дошкільного віку. Сталий розвиток: проблеми та перспективи. pp. 222-233.

[img]
Preview
Text
Download (304kB) | Preview

Abstract

Перед людьми відкриваються нові можливості домовлятися між собою, знаходити компроміси, бути соціально активними, впливати на владу, будувати соціальні інститути, громадянське суспільство. З розвитком громадянського суспільства відбувається консолідація суспільних сил на базі нових цінностей, ідеології. Цей період не є одноразовим актом, а процесом довготривалим, що торкається різних соціальних сфер і соціальних інститутів. Рушійними силами прогресивних змін та формування нових цінностей виступає інтелектуальна еліта, реформаторські налаштована частина суспільства, діячі економіки, культури, освіти. Саме освітня ланка, зокрема дошкільна освіта, формує в майбутнього покоління базові цінності.

Item Type: Article
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education > LB1501 Primary Education
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of theory and methods of preschool and inclusive education
Depositing User: лаборант Анна Єфімова
Date Deposited: 12 Mar 2015 14:59
Last Modified: 12 Mar 2015 14:59
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16370

Actions (login required)

View Item View Item