Проблема готовності вчителів біології до роботи в умовах профільної організації навчання

Мельниченко, Р. К. (2014) Проблема готовності вчителів біології до роботи в умовах профільної організації навчання. Вісник Житомирського державного університету (6(78)). pp. 141-147.

[img]
Preview
Text
Download (651kB) | Preview

Abstract

У статті проаналізовано структуру організації профільного навчання на прикладі Житомирської області. Показано тенденцію до зростання у загальноосвітніх навчальних закладах частки класів природничо-математичного напрямку навчання. Проведено діагностику готовності вчителів біології до профільного навчання старшокласників; окресленно найважливіші проблеми в реалізації цього напрямку освіти. Обґрунтовано реальні шляхи допомоги вчителям-практикам та необхідність змін у системі підготовки майбутніх учителів біології в умовах профілізації освіти.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: профільне навчання, диференціація освіти, природничо-математичний напрямок, викладання біології
Subjects: Q Science > QL Zoology
Divisions: Faculty of Natural Sciences > Department of Zoology, Biological Monitoring and Nature Conservation
Depositing User: kaf.zoology Zoo KZ
Date Deposited: 12 Mar 2015 14:59
Last Modified: 07 Mar 2016 01:03
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16377

Actions (login required)

View Item View Item