Прояв етикетизації на синтаксичному рівні організації англомовного рекламного тексту

Іваненко, І. В. (2014) Прояв етикетизації на синтаксичному рівні організації англомовного рекламного тексту. VI Всеукраїнська науково-практична конференція студентів, аспірантів та молодих науковців за міжнародної участі, "Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації".

[img]
Preview
Text
Download (1MB) | Preview
Item Type: Article
Subjects: P Language and Literature > P Philology. Linguistics
P Language and Literature > PE English
Divisions: Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of English Philology and Translation
Depositing User: Dmytro D Y Bilinsky
Date Deposited: 16 Mar 2015 15:35
Last Modified: 16 Mar 2015 15:35
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16443

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics