Проблема систематизації професійних особистісних якостей майбутніх учителів

Зуброва, О. А. (2007) Проблема систематизації професійних особистісних якостей майбутніх учителів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (34). pp. 125-127.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (123kB) | Preview

Abstract

У статті проаналізовано психолого-педагогічні підходи до систематизації професійних особистісних якостей майбутніх учителів. Виділено основні класифікації професійних особистісних якостей учителя (запропоновані Г. Хмарою, Л. Гурьєвою, Д. Зюзіним, Ю. Бабанським, І. Зимньою, В. Гріньовою та ін.) і здійснено аналіз кожної з груп.

Item Type: Article
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education
Depositing User: Т.О. Книш
Date Deposited: 18 Nov 2008 10:12
Last Modified: 14 Aug 2015 16:29
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1650

Actions (login required)

View Item View Item