Рекламування книжкових видань на сучасному українському телебаченні

Зелінська, Н. М. (2013) Рекламування книжкових видань на сучасному українському телебаченні. Вісник Львівського університету. Серія: журналістика (38). pp. 277-282.

[img]
Preview
Text
Download (460kB) | Preview

Abstract

Стаття присвячена вивченню стану рекламування книжкових видань засо- бами сучасного телебачення в Україні. Окреслено проблему недостатньої кількості як комерційної, так і соціальної реклами книг і творів різного цільового призначен- ня на українському ТБ.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: реклама; соціальна реклама, комерційна реклама, книжкові видання; телебачення
Subjects: P Language and Literature > PA Classical philology
Divisions: Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of Germanic Philology and Foreign Literature
Depositing User: Кароліна Сергіївна Василенко
Date Deposited: 23 Mar 2015 09:35
Last Modified: 03 Oct 2016 17:17
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16547

Actions (login required)

View Item View Item