Зелінська, Н. М. (2013) Рекламування книжкових видань на сучасному українському телебаченні. Вісник Львівського університету. Серія: журналістика (38). pp. 277-282.
|
Text
Download (460kB) | Preview |
Abstract
Стаття присвячена вивченню стану рекламування книжкових видань засо- бами сучасного телебачення в Україні. Окреслено проблему недостатньої кількості як комерційної, так і соціальної реклами книг і творів різного цільового призначен- ня на українському ТБ.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | реклама; соціальна реклама, комерційна реклама, книжкові видання; телебачення |
Subjects: | P Language and Literature > PA Classical philology |
Divisions: | Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of Germanic Philology and Foreign Literature |
Depositing User: | Кароліна Сергіївна Василенко |
Date Deposited: | 23 Mar 2015 09:35 |
Last Modified: | 03 Oct 2016 17:17 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16547 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |