Рівень нейротизму як фактор психоемоційного реагування студентів на зміну погодних умов

Микула М. М., Киричук В. О. (2015) Рівень нейротизму як фактор психоемоційного реагування студентів на зміну погодних умов. Біологічні дослідження – 2015: Збірник наукових праць. С. 319–321.

[img]
Preview
Текст
Download (346kB) | Preview

Анотація

Індивідуальні відмінності успішності навчальної діяльності студентів визначаються низкою причин як зовнішнього, так і внутрішнього характеру, такими, як особливості властивостей нервової системи [1], а розумова діяльність супроводжується зниженням рухової активності, що зумовлює підвищення нервового напруження [2]. Нервово-психічне напруження супроводжує будь-яку розумову діяльність, оскільки інформація дає не лише пізнавальне, а й велике емоційне навантаження. Емоційна стійкість індивіда зумовлена психофізіологічною чутливістю його ендогенних систем, особливостями індивідуального розвитку, що визначають переважаючий тип реагування на емоціогенний подразник

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: Нейротизм, психоемоційне реагування, студенти, погодні умови
Класифікатор: Q Наука > QP Фізіологія
Відділи: Природничий факультет > Кафедра ботаніки, біоресурсів та збереження біорізноманіття
Користувач: Ганна Федорович
Дата подачі: 26 Бер 2015 18:38
Оновлення: 26 Бер 2015 18:38
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16644

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу