Микула, М. М., Киричук, В. О.
(2015)
Рівень нейротизму як фактор психоемоційного реагування студентів на зміну погодних умов.
Біологічні дослідження – 2015: Збірник наукових праць.
pp. 319-321.
Abstract
Індивідуальні відмінності успішності навчальної діяльності студентів визначаються низкою причин як зовнішнього, так і внутрішнього характеру, такими, як особливості властивостей нервової системи [1], а розумова діяльність супроводжується зниженням рухової активності, що зумовлює підвищення нервового напруження [2]. Нервово-психічне напруження супроводжує будь-яку розумову діяльність, оскільки інформація дає не лише пізнавальне, а й велике емоційне навантаження.
Емоційна стійкість індивіда зумовлена психофізіологічною чутливістю його ендогенних систем, особливостями індивідуального розвитку, що визначають переважаючий тип реагування на емоціогенний подразник
Actions (login required)
|
View Item |