Рівень нейротизму як фактор психоемоційного реагування студентів на зміну погодних умов

Микула, М. М., Киричук, В. О. (2015) Рівень нейротизму як фактор психоемоційного реагування студентів на зміну погодних умов. Біологічні дослідження – 2015: Збірник наукових праць. pp. 319-321.

[img]
Preview
Text
Download (346kB) | Preview

Abstract

Індивідуальні відмінності успішності навчальної діяльності студентів визначаються низкою причин як зовнішнього, так і внутрішнього характеру, такими, як особливості властивостей нервової системи [1], а розумова діяльність супроводжується зниженням рухової активності, що зумовлює підвищення нервового напруження [2]. Нервово-психічне напруження супроводжує будь-яку розумову діяльність, оскільки інформація дає не лише пізнавальне, а й велике емоційне навантаження. Емоційна стійкість індивіда зумовлена психофізіологічною чутливістю його ендогенних систем, особливостями індивідуального розвитку, що визначають переважаючий тип реагування на емоціогенний подразник

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Нейротизм, психоемоційне реагування, студенти, погодні умови
Subjects: Q Science > QP Physiology
Divisions: Faculty of Natural Sciences > Department of Botany, Biological Resources and Conservation of Biological Diversity
Depositing User: лаборант Ганна Федорович
Date Deposited: 26 Mar 2015 18:38
Last Modified: 26 Mar 2015 18:38
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16644

Actions (login required)

View Item View Item