До проблеми формування творчої особистості молодшого школяра

Дубравська Н. М., Оберемська В. В. (2015) До проблеми формування творчої особистості молодшого школяра. Формування дидактичної компетентності педагогів дошкільної та початкової освіти: збірник науково-методичних праць. С. 237–240.

[img]
Preview
Текст
Download (360kB) | Preview

Анотація

Суспільство без високого рівня освіти не має майбутнього. Тому, у ХХІ століттї загальна середня освіта України має зазнати ряд радикальних змін. Це зумовлено необхідністю виховання творчої особистості, яка повинна мати гнучке продуктивне мислення, розвинену активну уяву для вирішення найскладніших завдань, які висуває життя [4]. Створення умов для формування творчої особистості громадянина, реалізації та самореалізації його природних здібностей і можливостей в освітньому процесі – є одним із стратегічних завдань, визначених у Державній національній програмі «Освіта (Україна ХХІ ст.)». Головною метою освіти, визначеною Національною доктриною розвитку освіти, є створення умов для розвитку і самореалізації кожної особистості як громадянина України, формування поколінь, здатних навчатися впродовж життя, створювати і розвивати цінності громадянського суспільства. Таким чином, у суспільстві відбуваються бурхливі зміни, які змушують реагувати на них адекватно і, отже, активізувати творчий потенціал людини. Відповідно з цим необхідні вибір і розробка правильних засобів формування творчої особистості, тому що колишні ідеї вже не відповідають освітнім вимогам нового тисячоліття. Саме це зумовило вибір теми нашої наукової статті. Мета дослідження полягає у вивченні особливостей формування творчої особистості молодшого школяра в умовах загальноосвітньої школи.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра психології, логопедії та інклюзивної освіти
Користувач: лаборант Наталія Баргілевич
Дата подачі: 14 Квіт 2015 08:27
Оновлення: 14 Квіт 2015 08:27
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16916

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу