Порівняльна характеристика навчальних платформ Moodle та Сodeсademy

Гавриловський, О. В. (2015) Порівняльна характеристика навчальних платформ Moodle та Сodeсademy. Автоматизація та комп'ютерно-інтегровані технології у виробництві та освіті: стан, досягнення, перспективи розвитку. pp. 224-225.

[img]
Preview
Text
Download (89kB) | Preview

Abstract

На сьогоднішній день в системі освіти України відбуваються вагомі зміни. Найбільш помітні зміни це перехід до асинхронного навчання від традиційного синхронного. Розвиток сучасних технологій і способів доступу до них, а також стрімкий розвиток україномовного контенту в Інтернеті є факторами, що змінили спосіб і підхід до навчання та самонавчання. Учні та студенти, працівники практично усіх галузей широко використовують Інтернет-ресурси для підвищення власного професійного рівня, отримання знань для професійної переорієнтації, отримання додаткових знань з того чи іншого предмету.

Item Type: Article
Subjects: Q Science > QA Mathematics > QA75 Electronic computers. Computer science
Q Science > QA Mathematics > QA76 Computer software
Divisions: Faculty of Physics and Mathematics > Department of Computer Science and Information Technology
Depositing User: Марія Олександрівна Ігнатюк
Date Deposited: 05 May 2015 09:36
Last Modified: 22 May 2015 15:38
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17175

Actions (login required)

View Item View Item