Гавриловський, О. В. (2015) Порівняльна характеристика навчальних платформ Moodle та Сodeсademy. Автоматизація та комп'ютерно-інтегровані технології у виробництві та освіті: стан, досягнення, перспективи розвитку. pp. 224-225.
|
Text
Download (89kB) | Preview |
Abstract
На сьогоднішній день в системі освіти України відбуваються вагомі зміни. Найбільш помітні зміни це перехід до асинхронного навчання від традиційного синхронного. Розвиток сучасних технологій і способів доступу до них, а також стрімкий розвиток україномовного контенту в Інтернеті є факторами, що змінили спосіб і підхід до навчання та самонавчання. Учні та студенти, працівники практично усіх галузей широко використовують Інтернет-ресурси для підвищення власного професійного рівня, отримання знань для професійної переорієнтації, отримання додаткових знань з того чи іншого предмету.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | Q Science > QA Mathematics > QA75 Electronic computers. Computer science Q Science > QA Mathematics > QA76 Computer software |
Divisions: | Faculty of Physics and Mathematics > Department of Computer Science and Information Technology |
Depositing User: | Марія Олександрівна Ігнатюк |
Date Deposited: | 05 May 2015 09:36 |
Last Modified: | 22 May 2015 15:38 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17175 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |