Корпоративно-соціальна відповідальність та соціально-етичний маркетинг: спільне та відмінне

Андрушко, А. (2015) Корпоративно-соціальна відповідальність та соціально-етичний маркетинг: спільне та відмінне. Матеріали VІ Міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.». pp. 7-9.

[img]
Preview
Text
Download (287kB) | Preview

Abstract

Для багатьох підприємців соціальна відповідальність бізнесу та соціально-етичний маркетинг – це однакові поняття. Та більшість з них навіть не здогадуються, що еволюція маркетингу дійшла до того рівня, коли починають виникати концепції, які націлені на підвищення рівні зрілості господарств, поєднання вподобань споживачів, виробників та суспільства в цілому.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: корпоративна соціальна відповідальність, маркетинг, етичний маркетинг
Subjects: H Social Sciences > H Social Sciences (General)
Divisions: Faculty of Socio-Psychological > Department of Economics, Management, Marketing and Hotel and Restaurant Business
Depositing User: Інна Олександрівна Клімова
Date Deposited: 12 May 2015 07:14
Last Modified: 22 May 2015 15:32
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17221

Actions (login required)

View Item View Item