Сарафанний маркетинг як спосіб стимулювання продажів

Андрушко, А. (2015) Сарафанний маркетинг як спосіб стимулювання продажів. Матеріали VІ Міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.». pp. 44-47.

[img]
Preview
Text
Download (258kB) | Preview

Abstract

Рушійна сила інновацій та нововведень змушує швидше, продуктивніше та ефективніше функціонувати сферу маркетингової діяльності підприємства. Створення нових видів маркетингу підштовхує до стрімкого розвитку маркетингової діяльності підприємства та інших його підрозділів.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: сарафанний маркетинг, маркетинг, стимулювання.
Subjects: H Social Sciences > H Social Sciences (General)
Divisions: Faculty of Socio-Psychological > Department of Economics, Management, Marketing and Hotel and Restaurant Business
Depositing User: Інна Олександрівна Клімова
Date Deposited: 12 May 2015 07:15
Last Modified: 22 May 2015 15:32
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17223

Actions (login required)

View Item View Item