Андрушко, А. (2015) Сарафанний маркетинг як спосіб стимулювання продажів. Матеріали VІ Міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.». pp. 44-47.
|
Text
Download (258kB) | Preview |
Abstract
Рушійна сила інновацій та нововведень змушує швидше, продуктивніше та ефективніше функціонувати сферу маркетингової діяльності підприємства. Створення нових видів маркетингу підштовхує до стрімкого розвитку маркетингової діяльності підприємства та інших його підрозділів.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | сарафанний маркетинг, маркетинг, стимулювання. |
Subjects: | H Social Sciences > H Social Sciences (General) |
Divisions: | Faculty of Socio-Psychological > Department of Economics, Management, Marketing and Hotel and Restaurant Business |
Depositing User: | Інна Олександрівна Клімова |
Date Deposited: | 12 May 2015 07:15 |
Last Modified: | 22 May 2015 15:32 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17223 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |