Дослідження професійної мотивації студентів технічних ВНЗ в процесі вивчення графічних дисциплін

Козачко, О. М. and Козачко, А. О. (2015) Дослідження професійної мотивації студентів технічних ВНЗ в процесі вивчення графічних дисциплін. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (77). pp. 85-89. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (184kB) | Preview

Abstract

У статті наведено результати дослідження професійної мотивації студентів технічних ВНЗ у процесі вивчення графічних дисциплін. Розроблено питання анкет, які використано для визначення рівня професійної мотивації та зацікавленості вивчення дисципліни "Інженерна графіка" студентами радіотехнічних спеціальностей. При проведенні експериментальних досліджень вдалось виявити недоліки викладання графічних дисциплін, що погіршують зацікавленість вивчення таких предметів.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: професійна мотивація, графічні дисципліни, інженерна графіка, анкетування, студенти технічних ВНЗ
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 13 May 2015 07:23
Last Modified: 22 May 2015 15:27
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17263

Actions (login required)

View Item View Item