Аксіологічні характеристики науково-теоретичних підходів до проблеми дослідження діяльності інноваційних навчальних закладів

Левківська, К. В. (2015) Аксіологічні характеристики науково-теоретичних підходів до проблеми дослідження діяльності інноваційних навчальних закладів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (77). с. 144-148. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (186kB) | Перегляд

Опис

Статтю присвячено аналізу аксіологічних характеристик провідних теоретичних підходів до проблеми діяльності інноваційних навчальних закладів. Виявлено аксіологічні компоненти системного, особистісно орієнтованого, діяльнісного та антропологічного підходів до вивчення ціннісних засад діяльності інноваційних навчальних закладів. Представлено роль теорії інновацій у з’ясуванні специфіки діяльності інноваційних навчальних закладів.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: інноваційні навчальні заклади, аксіологічні характеристики, науково-теоретичні підходи
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Підрозділи: Інститут іноземної філології > Кафедра іноземних мов і новітніх технологій навчання
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 13 Трав 2015 11:58
Останні зміни: 22 Трав 2015 15:24
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17277

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу