Аксіологічні характеристики науково-теоретичних підходів до проблеми дослідження діяльності інноваційних навчальних закладів

Левківська, К. В. (2015) Аксіологічні характеристики науково-теоретичних підходів до проблеми дослідження діяльності інноваційних навчальних закладів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (77). pp. 144-148. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (186kB) | Preview

Abstract

Статтю присвячено аналізу аксіологічних характеристик провідних теоретичних підходів до проблеми діяльності інноваційних навчальних закладів. Виявлено аксіологічні компоненти системного, особистісно орієнтованого, діяльнісного та антропологічного підходів до вивчення ціннісних засад діяльності інноваційних навчальних закладів. Представлено роль теорії інновацій у з’ясуванні специфіки діяльності інноваційних навчальних закладів.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: інноваційні навчальні заклади, аксіологічні характеристики, науково-теоретичні підходи
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Divisions: Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of Foreign Languages and Modern Teaching Techniques
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 13 May 2015 11:58
Last Modified: 22 May 2015 15:24
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17277

Actions (login required)

View Item View Item