Виставки та ярмарки як основні форми реалізації книжкових заходів: до проблеми формування професійної культури майбутніх редакторів дитячих освітніх видань

Миколаєнко, Н. М. (2015) Виставки та ярмарки як основні форми реалізації книжкових заходів: до проблеми формування професійної культури майбутніх редакторів дитячих освітніх видань. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (77). pp. 149-152. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (188kB) | Preview

Abstract

У статті зроблено спробу дослідити виставки та ярмарки як основні форми реалізації книжкових заходів. Визначено культурно-просвітницький та комерційний характер книжкових виставок і ярмарок. Охарактеризовано важливість взаємної співпраці рецензентів (учителів, методистів, фахівців видавничої продукції, авторів), споживачів (навчальні заклади, бібліотеки, сім’ї тощо) та продуцентів (видавництва, видавничі фірми тощо) для формування професійної культури майбутніх редакторів дитячих освітніх видань. Окреслено перспективу книжкових заходів у популяризації дитячих освітніх видань

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: виставки, ярмарки, книжкові заходи, професійна культура, майбутні редактори дитячих освітніх видань
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Divisions: Educational and Research Institute of Philology and Journalism > Department of Journalism and Didactic Philology
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 13 May 2015 12:01
Last Modified: 10 Sep 2015 18:20
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17278

Actions (login required)

View Item View Item