Організація діяльності курсів підвищення кваліфікації вчителів в Україні другої половини XIX – першої половини XX століття

Шарненкова, Т. О. (2015) Організація діяльності курсів підвищення кваліфікації вчителів в Україні другої половини XIX – першої половини XX століття. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (77). pp. 158-162. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (190kB) | Preview

Abstract

У статті проаналізовано особливості організації курсів підвищення кваліфікації неперервної професійної освіти вчителів українських та національних шкіл України другої половини XIX – першої третини ХХ століття. Акцентовано увагу на діяльності всеукраїнських, окружних та районних курсів підвищення кваліфікації учителів українських та національних шкіл, на зацікавленості педагогів України у підвищенні власної кваліфікації, їх плідній співпраці з ентузіастами освітянського руху, на бажанні займатися самоосвітою.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: учитель, професійна освіта, самоосвіта, курси підвищення кваліфікації, самокурси, перекваліфікація, педагогічні кадри, національні школи, професійна підготовка
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 13 May 2015 12:07
Last Modified: 22 May 2015 15:24
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17280

Actions (login required)

View Item View Item