Загурська, І. С. (2011) Вплив учбово-творчої діяльності на розвиток самооцінки творчих здібностей молодших школярів. Матеріали міжнародної науково-практичної конференції "Актуальні проблеми педагогіки та психології". pp. 63-66.
|
Text
Download (240kB) | Preview |
Abstract
У статті аналізуються особливості розвитку самооцінки учнів початкових класів залежно від рівня розвивально-творчого потенціалу навчальної діяльності (розвивальна система навчання, традиційна система навчання).
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | самооцінка творчих здібностей, учбово-творча діяльність |
Subjects: | B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology |
Divisions: | Faculty of Socio-Psychological > Department of Social and Practical Psychology |
Depositing User: | доцент Інна Загурська |
Date Deposited: | 22 May 2015 10:19 |
Last Modified: | 22 May 2015 15:04 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17402 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |