Вплив учбово-творчої діяльності на розвиток самооцінки творчих здібностей молодших школярів

Загурська, І. С. (2011) Вплив учбово-творчої діяльності на розвиток самооцінки творчих здібностей молодших школярів. Матеріали міжнародної науково-практичної конференції "Актуальні проблеми педагогіки та психології". pp. 63-66.

[img]
Preview
Text
Download (240kB) | Preview

Abstract

У статті аналізуються особливості розвитку самооцінки учнів початкових класів залежно від рівня розвивально-творчого потенціалу навчальної діяльності (розвивальна система навчання, традиційна система навчання).

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: самооцінка творчих здібностей, учбово-творча діяльність
Subjects: B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology
Divisions: Faculty of Socio-Psychological > Department of Social and Practical Psychology
Depositing User: доцент Інна Загурська
Date Deposited: 22 May 2015 10:19
Last Modified: 22 May 2015 15:04
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17402

Actions (login required)

View Item View Item