Соціально-етичний маркетинг як засіб підвищення конкурентоспроможності підприємства

Вікарчук, О. І. (2015) Соціально-етичний маркетинг як засіб підвищення конкурентоспроможності підприємства. Матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції. Конкурентоспроможність в умовах глобалізації: реалії, проблеми та перспективи. pp. 22-24.

[img]
Preview
Text
Download (319kB) | Preview

Abstract

Метою використання соціально-етичного маркетингу(соціально-відповідального маркетингу) є поєднання інтересів виробників, споживачів і суспільства в цілому. Соціально-етичний маркетинг має в основі такі важливі та поширені поняття як етика, маркетинг, соціум. Етика виступає як система норм та правил поведінки людини або групи людей. Соціум становить собою соціальну сферу життя суспільства.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: маркетинг, соціально-етичний маркетинг
Subjects: H Social Sciences > H Social Sciences (General)
Divisions: Faculty of Socio-Psychological > Department of Economics, Management, Marketing and Hotel and Restaurant Business
Depositing User: Інна Олександрівна Клімова
Date Deposited: 22 May 2015 10:21
Last Modified: 22 May 2015 15:04
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17404

Actions (login required)

View Item View Item