Пойта, І. О. (2015) Основні тенденції розвитку маркетингу в освітній сфері. Матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції. Конкурентоспроможність в умовах глобалізації: реалії, проблеми та перспективи.. pp. 76-78.
|
Text
Download (290kB) | Preview |
Abstract
Ключова роль у економіці сьогодення відводиться кваліфікованим працівникам, що мають високий освітній та творчий потенціал. У першу чергу це пов’язано з тим, що відбулося зменшення часового розриву в зміні технологій та підготовки кадрів для них.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | маркетинг, освітня сфера |
Subjects: | H Social Sciences > H Social Sciences (General) |
Divisions: | Faculty of Socio-Psychological > Department of Economics, Management, Marketing and Hotel and Restaurant Business |
Depositing User: | Інна Олександрівна Клімова |
Date Deposited: | 22 May 2015 10:22 |
Last Modified: | 22 May 2015 15:04 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17406 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |