Основні тенденції розвитку маркетингу в освітній сфері

Пойта, І. О. (2015) Основні тенденції розвитку маркетингу в освітній сфері. Матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції. Конкурентоспроможність в умовах глобалізації: реалії, проблеми та перспективи.. с. 76-78.

[img]
Перегляд
Text
Download (290kB) | Перегляд

Опис

Ключова роль у економіці сьогодення відводиться кваліфікованим працівникам, що мають високий освітній та творчий потенціал. У першу чергу це пов’язано з тим, що відбулося зменшення часового розриву в зміні технологій та підготовки кадрів для них.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: маркетинг, освітня сфера
Теми: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач, що депонує: Інна Олександрівна Клімова
Дата внесення: 22 Трав 2015 10:22
Останні зміни: 22 Трав 2015 15:04
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17406

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу