Основні тенденції розвитку маркетингу в освітній сфері

Пойта, І. О. (2015) Основні тенденції розвитку маркетингу в освітній сфері. Матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції. Конкурентоспроможність в умовах глобалізації: реалії, проблеми та перспективи.. pp. 76-78.

[img]
Preview
Text
Download (290kB) | Preview

Abstract

Ключова роль у економіці сьогодення відводиться кваліфікованим працівникам, що мають високий освітній та творчий потенціал. У першу чергу це пов’язано з тим, що відбулося зменшення часового розриву в зміні технологій та підготовки кадрів для них.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: маркетинг, освітня сфера
Subjects: H Social Sciences > H Social Sciences (General)
Divisions: Faculty of Socio-Psychological > Department of Economics, Management, Marketing and Hotel and Restaurant Business
Depositing User: Інна Олександрівна Клімова
Date Deposited: 22 May 2015 10:22
Last Modified: 22 May 2015 15:04
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17406

Actions (login required)

View Item View Item