Маркетингові комунікації як фактор успіху навчального закладу на ринку освітніх послуг

Зінчук, Н. А. (2015) Маркетингові комунікації як фактор успіху навчального закладу на ринку освітніх послуг. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Наукові підходи в управлінні навчальними закладами". pp. 145-151.

[img]
Preview
Text
Download (366kB) | Preview
Item Type: Article
Subjects: L Education > LC Special aspects of education > LC5201 Education extension. Adult education. Continuing education
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Preschool Education and Pedagogical Innovations
Depositing User: лаборант Ольга Кравчук
Date Deposited: 25 May 2015 05:44
Last Modified: 25 May 2015 05:44
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17438

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics