Методи навчання в інструментальному класі майбутніх учителів в умовах модульно-рейтингової організації підготовки

Глазунова, І. К. (2015) Методи навчання в інструментальному класі майбутніх учителів в умовах модульно-рейтингової організації підготовки. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (78). pp. 88-91. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (255kB) | Preview

Abstract

У статті представлено результати експериментального дослідження методів навчання в інструментальному класі майбутніх учителів в умовах модульно-рейтингової підготовки. Розглянуто поняття "модуль" як основа модульно-рейтингового навчання студентів та "модульний підхід" як один із видів особистісно-орієнтованого підходу в процесі навчання мистецтва. З’ясовано проблеми застосування цієї організації навчального процесу в інструментальному класі. Обґрунтовано найбільш ефективні методи підготовки студентів на засадах модульності.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: інструментально-виконавська підготовка, методи педагогічної підтримки, модульно-рейтингова організація навчального процесу
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 26 May 2015 08:30
Last Modified: 26 May 2015 08:39
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17499

Actions (login required)

View Item View Item