Особливості маркетингу в сфері туризму

Калініченко, О. О. (2015) Особливості маркетингу в сфері туризму. Матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції Конкурентоспроможність в умовах глобалізації: реалії, проблеми та перспективи. pp. 49-51.

[img]
Preview
Text
Download (289kB) | Preview

Abstract

У процесі розвитку ринкових відносин в економіці України туризм став однією із сфер бізнесу, що викликає значну зацікавленість українських підприємців.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: маркетинг, туризм, туристичні послуги
Subjects: H Social Sciences > H Social Sciences (General)
Divisions: Faculty of Socio-Psychological > Department of Economics, Management, Marketing and Hotel and Restaurant Business
Depositing User: Інна Олександрівна Клімова
Date Deposited: 26 May 2015 20:53
Last Modified: 26 May 2015 20:53
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17503

Actions (login required)

View Item View Item