Реалізація диференційованого навчання на заннятях англійської мови в дошкільних навчальних закладах

Гуманкова О. С. (2015) Реалізація диференційованого навчання на заннятях англійської мови в дошкільних навчальних закладах. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (78). С. 97–101. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (258kB) | Preview

Анотація

Статтю присвячено проблемі реалізації диференційованого навчання на заняттях англійської мови у дошкільних навчальних закладах. Визначено диференціацію на основі врахування психофізіологічних особливостей дітей як найбільш перспективну у контексті оптимізації та підвищення ефективності навчання дошкільників англійської мови. Розглянуто особливості реалізації диференційованого навчання на основі врахування репрезентативних систем дітей: аудіальної, візуальної, кінетичної. Наведено типологічні характеристики дітей із різними домінуючими репрезентативними системами та конкретизовано шляхи їх активізації на заняттях англійської мови. Запропоновано практичні аспекти інтеграції диференційованого навчання у методичні етапи формування англомовної лексичної компетентності дошкільників.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: диференційоване навчання, репрезентативні системи, заняття англійської мови, дошкільні навчальні заклади
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 26 Трав 2015 08:45
Оновлення: 26 Трав 2015 08:53
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17507

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу