Експериментальна перевірка ефективності технології реалізації інновацій у загальноосвітніх навчальних закладах

Коновальчук, І. І. (2015) Експериментальна перевірка ефективності технології реалізації інновацій у загальноосвітніх навчальних закладах. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (78). pp. 124-129. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (264kB) | Preview

Abstract

У статті розглянуто основні етапи, зміст і результати експериментальної перевірки авторської технології реалізації інновацій у загальноосвітніх навчальних закладах. Виявлено статистичну відмінність між репродуктивно-емпіричним, адаптивним, локальним, стратегічно-системним рівнями реалізації інновацій. Упровадження експериментальної технології здійснювалося згідно з визначеними в авторській концептуально-змістовій моделі основними етапами: стратегічно-проектувальним, безпосередньої реалізації інновацій, активного й продуктивного використання та розвитку інновації і педагогічної системи. У результаті експерименту встановлено позитивний вплив застосування розробленої технології реалізації інновацій на їх системність, інтенсивність, ефективність, результативність

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: інновація, технологія реалізації інновацій, формувальний педагогічний експеримент, критерії реалізації інновацій, рівні реалізації інновацій
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of theory and methods of preschool and inclusive education
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 26 May 2015 09:04
Last Modified: 26 May 2015 09:11
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17513

Actions (login required)

View Item View Item