Проблема готовності вчителів біології до роботи в умовах профільної організації навчання

Мельниченко, Р. К. (2015) Проблема готовності вчителів біології до роботи в умовах профільної організації навчання. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (78). pp. 141-147. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (307kB) | Preview

Abstract

У статті проаналізовано структуру організації профільного навчання на прикладі Житомирської області. Показано тенденцію до зростання у загальноосвітніх навчальних закладах частки класів природничо-математичного напрямку навчання. Проведено діагностику готовності вчителів біології до профільного навчання старшокласників. Окреслено найважливіші проблеми в реалізації цього напрямку освіти. Обґрунтовано реальні шляхи допомоги вчителям-практикам та необхідність змін у системі підготовки майбутніх учителів біології в умовах профілізації освіти.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: профільне навчання, диференціація освіти, природничо-математичний напрямок, викладання біології
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Divisions: Faculty of Natural Sciences > Department of Zoology, Biological Monitoring and Nature Conservation
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 27 May 2015 06:37
Last Modified: 07 Mar 2016 01:03
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17522

Actions (login required)

View Item View Item