Соціально-історичні та педагогічні чинники розвитку теорії і практики колективу в 20-х роках XX століття

Петришен, О. Г. (2015) Соціально-історичні та педагогічні чинники розвитку теорії і практики колективу в 20-х роках XX століття. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (78). pp. 157-161. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (264kB) | Preview

Abstract

У статті розглянуто питання соціально-історичних та педагогічних чинників розвитку теорії і практики колективного виховання в 20-х роках ХХ століття на Україні. Особливу увагу приділено науковцям, педологам, які уособлювали собою те, що було названо "Харківською школою" педології та відіграли важливу роль у розвитку колективного виховання. Період 20-х років ХХ століття для соціально-політичного і педагогічного розвитку був насичений подіями, які відіграли важливу роль в історії педагогіки як науки

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: колектив, виховання, дитбудинок, освіта, українізація, педологія, рефлексологія
Subjects: L Education > LA History of education
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 27 May 2015 11:17
Last Modified: 27 May 2015 11:17
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17524

Actions (login required)

View Item View Item