Литньова, І. Ф.
(2015)
Тестовий контроль як засіб моніторингу рівня сформованості компетентності в письмі студентів філологічних спеціальностей.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (78).
с. 192-196.
ISSN 2076-6173
Опис
У статті розглянуто шляхи вирішення проблеми підготовки висококваліфікованих учителів- філологів, розвиток професійної і загальної культури яких характеризується достатньо високим рівнем професійної компетентності. Одним із таких шляхів автор вважає сформованість у майбутніх фахівців з філологічних спеціальностей компетентності у сфері писемного мовлення за допомогою моніторингових технологій, які дозволять корегувати освітній процес і управляти ним. У статті також проаналізовано поняття моніторингу як багатокомпонентного явища. Автором обґрунтовано доцільність використання тестового контролю як одного з ефективних засобів моніторингу рівня сформованості компетентності в письмі майбутніх учителів-філологів, а також визначено особливості здійснення писемного мовлення за допомогою тестових завдань
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |