Андрухів І. В.
(2015)
Експериментальна перевірка моделі формування іншомовного соціокультурного навчального середовища для учнів основної школи.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (78).
С. 203–207.
ISSN 2076-6173
Анотація
У статті доведено необхідність формування іншомовного соціокультурного навчального середовища для учнів основної школи, метою якого є підвищення рівня сформованості іншомовної соціокультурної компетенції. Представлено хід експериментального дослідження щодо впровадження та перевірки ефективності моделі формування іншомовного соціокультурного навчального середовища для учнів основної школи. Зокрема, виявлено недоліки на певних етапах експериментального дослідження, окреслено ідеї їх уникнення. У статті проаналізовано одержані результати і зроблено відповідні висновки.
Тип ресурсу: |
Стаття
|
Ключові слова: |
модель, іншомовне соціокультурне навчальне середовище, програма іншомовного соціокультурного мінімуму, соціокультурна компетенція, експеримент, вправи та завдання, прийоми, засоби навчання |
Класифікатор: |
L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: |
Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: |
27 Трав 2015 11:57 |
Оновлення: |
27 Трав 2015 12:05 |
URI: |
http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17533 |
Actions (login required)
 |
Оглянути опис ресурсу |