Структура готовності майбутнього вчителя математики до інноваційно-дослідницької діяльності

Мосіюк, О. О. (2015) Структура готовності майбутнього вчителя математики до інноваційно-дослідницької діяльності. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (78). pp. 219-224. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (266kB) | Preview

Abstract

У статті розглянуто питання структури готовності майбутнього вчителя математики до інноваційно-дослідницької діяльності. Проаналізовано різні підходи до визначення терміну "готовність" у психолого-педагогічних науках, запропоновано означення поняття "готовність майбутнього учителя математики до інноваційно-дослідницької діяльності". Обґрунтовано структуру такої готовності як органічного об’єднання таких компонентів, як: мотиваційного, особистісно-вольового, операційного і рефлексивного. Подано їх характеристику. Запропоновано подальші напрями досліджень

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: готовність, готовність майбутнього вчителя математики до інноваційно-дослідницької діяльності, мотиваційний, особистісно-вольовий, операційний і рефлексивний компоненти
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Divisions: Faculty of Physics and Mathematics > Department of Computer Science and Information Technology
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 28 May 2015 06:43
Last Modified: 31 Aug 2016 19:27
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17536

Actions (login required)

View Item View Item