Мостіпака, Т. П.
(2015)
Підготовка майбутніх учителів біології до використання здоров’язбережувальних технологій.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (78).
ISSN 2076-6173
Опис
У статті проаналізовано різні підходи до визначення понять "професійна компетентність", "здоров’язбереження", "здоров’язбережувальні технології","здоровий спосіб життя". Визначено зміст професійної компетентності, встановлено роль ВНЗ у підготовці студентів до здоров’язбережувальної діяльності та роль власного прикладу вчителя у формуванні здоров’язбережувальної функції. Проаналізовано низку суперечностей, які виникають при підготовці майбутніх учителів природничих дисциплін до використання здоров’язбережувальних технологій. З’ясовано основні положення щодо якісної підготовки майбутніх учителів біології до використання здоров’язбережувальних технологій. Подано досвід застосування здоров’язбережувальних технологій у підготовці майбутніх учителів природничих дисциплін
Тип елементу : |
Стаття
|
Ключові слова: |
здоров’язбереження, здоров’язбережувальна компетентність, професійна
компетентність, здоров’язбережувальні технології, здоровий спосіб життя |
Теми: |
L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач, що депонує: |
Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата внесення: |
28 Трав 2015 06:48 |
Останні зміни: |
28 Трав 2015 06:58 |
URI: |
http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17538 |
Actions (login required)
 |
Перегляд елементу |