Педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів-філологів до організації позакласної роботи з обдарованими учнями

Петрович, О. Б. (2015) Педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів-філологів до організації позакласної роботи з обдарованими учнями. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (78). pp. 230-236. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (283kB) | Preview

Abstract

Статтю присвячено розв’язанню проблеми формування готовності майбутніх учителів-словесників до організації позакласної роботи з обдарованими школярами. Визначено та теоретично обґрунтовано педагогічні умови професійної підготовки майбутніх учителів-філологів до організації та проведення позакласної роботи з обдарованими старшокласниками в загальноосвітній школі. Схарактеризовані педагогічні умови забезпечують успішність упровадження поетапної методики формування означеного феномена

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: професійно-практична підготовка, обдарована особистість, креативне освітнє середовище, суб’єкт-суб’єктна взаємодія, інноваційні технології
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 28 May 2015 06:51
Last Modified: 28 May 2015 06:59
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17539

Actions (login required)

View Item View Item