Система чинників розвитку гімназійної освіти на Буковині (ХІХ – перша половина ХХ ст.)

Демянчук, О. С. (2015) Система чинників розвитку гімназійної освіти на Буковині (ХІХ – перша половина ХХ ст.). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (78). pp. 243-248. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (272kB) | Preview

Abstract

У статті розглянуто гімназійну освіту як невід’ємну складову відродження українського народу Буковини в період ХІХ – першої пол. ХХ ст. Проаналізовано праці як вітчизняних, так і зарубіжних науковців (О. Добржанський, Д. Квітковський, О. Павлюк, О. Пенішкевич, М. Корніс-Поуп та ін.) щодо впливу різних факторів на розвиток буковинських гімназій. Розвиток гімназійної освіти на Буковині в ХІХ – першій пол. ХХ ст. був пов'язаний із правлінням Австро-Угорської імперії та Румунського королівства. З’ясовано вплив чинників на становлення і розвиток буковинських гімназій в період правління цих двох держав. Визначено переваги австрійського впливу на розвиток гімназійної освіти на Буковині у досліджуваний період. У статті виділено групи чинників, які мали значення для розвитку гімназійної освіти

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: австрійська влада, румунська влада, гімназія, гімназійна освіта, Буковина
Subjects: L Education > LA History of education
L Education > LB Theory and practice of education
Divisions: Faculty of Socio-Psychological > Department of Social and Practical Psychology
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 28 May 2015 07:19
Last Modified: 28 May 2015 07:22
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17542

Actions (login required)

View Item View Item