Гумінська Л. (2015) Перспективи розвитку аромамаркетингу в Україні. Матеріали VІ Міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.». С. 123–125.
Preview
Гумінська_4.pdf
Завантажити (221kB) | Preview
Анотація
В умовах сучасної конкурентної боротьби на ринку кожна компанія використовує найрізноманітніші засоби впливу на споживача, привернення та утримання його уваги. Саме тому окрім традиційних маркетингових технологій, підприємства намагаються знайти та використати в своїй діяльності новітні та оригінальні прийоми для удосконалення ефективності власної політики.
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Ключові слова: | аромамаркетинг, арома-бізнес, брендінг |
| Класифікатор: | H Суспільні Науки > H Соціальні науки (Загальне) |
| Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи |
| Користувач: | Інна Олександрівна Клімова |
| Дата подачі: | 02 Черв 2015 09:33 |
| Оновлення: | 02 Черв 2015 09:33 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17579 |
| ДСТУ 8302:2015: | Гумінська Л. Перспективи розвитку аромамаркетингу в Україні. Матеріали VІ Міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.». 2015. С. 123–125. |


